maandag 5 april 2010

Nieuw: E boek intimidatie aanpakken




Vanaf vandaag, 2e paasdag 2010, staat mijn nieuwste e-boek online: Intimidatie aanpakken!
In Nederland zijn 1 op de 10 werknemers doelwit van intimidatie, pesten, mobbing.
Ik weet er alles van, want ik heb het zelf ervaren, onderzoek naar gedaan (cum laude) en vele mensen geïnterviewd.
Omdat ik zoveel vragen krijg over systematische intimidatie op het werk, heb ik dit boek geschreven, om jou te ondersteunen, nu jij doelwit ben van systematische intimidatie, of aan het onderzoeken bent wat er toch aan de hand is op het werk!

Je kunt het boek in de maand april bestellen met € 20,- korting.
Dus wees er snel bij en maak van dit voorjaar jouw seizoen van "oude rotzooi"opruimen en daarmee kans geven voor nieuwe bloei, zoals je dat ook in de natuur ziet!

Klik hier voor meer informatie en om het boek te bestellen:
Intimidatie aanpakken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten