maandag 16 februari 2009

inspirerende boeken voor mobbing survivors

Uit mijn contact met mobbing survivors heb ik gemerkt dat veel mensen hun pijn en woede vast blijven houden, maar de enige persoon die je daarmee 'treft' ben jezelf.
Wees liefdevol voor jezelf en verander je denken over jezelf.
We denken dagelijks zo'n 40.000 gedachten.
De meeste daarvan zijn 'oud' en helpen ons niet.

Hieronder vindt je een aantal schijfsters en boeken die mij geholpen hebben om mobbing aan te vechten én te winnen. Het belangrijkste dat ik gewonnen heb is mijn zelfrespect en het vertrouwen in mezelf.


">Marianne Williamson<>
Marianne Williamson bracht me weer in contact met mijn diepere zelf.


Byron Katie

Byron Katie leerde me de juiste vragen (aan mezelf) te stellen.



Louise Hay

Louise Hay leerde me (weer) positief nadenken over ziekte en burn-out.



Napoleon Hill


Napoleon Hill leerde me (weer)te vertrouwen op mijn droom om weer een eigen bedrijf te starten. (je kunt dit boek ook gratis downloaden van mijn website, maar dan in het engels)




Robert Kiyosaki leerde me anders nadenken over geld en werken voor een 'baas'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten